Jobbiga människor

 
Allt jag har gjort idag är att köpt ett par nya efterlängtade svarta jeans. Imorgon är det nyår och klädkrisen är väll på topp kan man säga.. Jag är inte den som älskar att ha klänning på sig så tänkte skippa det, vem säger att man måste ha det lixom? Så för min del blir det nog de nya svarta jeansen och någon annan tröja till! 
 
Något annat jag har gjort idag är att stört mig på människor. Var ju som sagt på stan nu i juletid är det extremt mycket människor där och alla beter sig som svin eller som att de vore i djungeln. Barn skriker och springer runt och vuxna bara går rakt fram utan att bry sig, "äckel" som jag brukar säga. Dock så förstår jag att barn skricker, det hade jag också gjort om jag fick! 
 


Postat av: Nellie
2014-12-31 - 12:01:55

Din snygga jävel!!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: