Frost

 
På order av Nellie ska jag blogga mer och just idag då hon är sjuk så tyckte hon att jag skulle blogga lite extra mycket, dvs minst fyra inlägg + att jag skulle hashtagga henne.. Fattade dock inte riktigt vad du menade med det Nellie? Är det febern som talar? Nu skriver jag iallafall inlägg nummer 4 för idag, bra vän jag vet! Har dock inte så mycket att säga mer än att jag har pluggat lite nu på kvällen samt firat Jakob med tårta och andra typiska kalas-saker som bullar. Nu hade jag tänkt att avsluta kvällen med lite mer plugg; att se filmen frost! Haha det kanske inte låter som plugg i era öron och det gör det inte i mina heller kan jag säga. Men vi har iallafall fått i uppgift på median att se den filmen så då är det bara att tack och ta emot för en roligt uppgift för en gång skull! 


Postat av: du vet vem
2015-01-26 - 22:42:21

DU ÄR BÄST!
Tack för att du hållt mig underhållen under denna sjukstugan ikväll. Jag menade #gördetförnellie ;)
Ps... du är ju så sjukt snygg människa!

Svar: Jaså va det så du menade! Haha tack du är ju också snygg ifall du missat det!
Jennifer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: