Stockholm dag 1


Idag åkte vi som sagt till Stockholm för att skrapa triss i TV4 imorgon! Tro det eller ej men det var faktisk första gången jag flög i hela mitt liv! Jag är otroligt flygrädd och även fast den här resan bara var 35 minuter lång så var den lite av en mördrömm.. Väl på hotellet mötte vi upp Anders och Ida som vi sedan åt mat med, kyckling för min den. Efter det gick vi en promenad och något jag tänkt på är alla fina hus och belysningar det finns här, så mycket roligare än på Gotland! Och ser ni vad som väntade på hotellrummet? Jo champagne, haha lyx! 


Postat av: Bintu Malm Fraser
2015-01-08 - 22:56:01

Men va!? Gud så roligt!!!!! lycka till imorgon :-D

Svar: Haha ja! Tack!! :D
Jennifer

URL: http://bintan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: