Jag vann 250.000

Jag ser jättesur ut.. // Foto: Sören Andersson 
 
Ni som läste mitt näst senaste inlägg vet att jag var uppe i Stockholm för två fredagar sen och skrapade triss i tv4! Det har inte blivit av att jag skrivit och berättat hur det gått men jag vann 250.000 kronor som ni säkert redan vet tack vare rubriken! Så himla sjukt!! Vad händer lixom?! Seden var ju hela grejen en sjuk upplevelse också, att få va i tv4 huset, bli sminkad, träffa Peter Jihde och vara med på tv! Jag tänkte skriva ett till inlägg där jag berättar lite mer om hur det var! 


Postat av: Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta
2015-01-23 - 19:39:01

grattis

Svar: Tack! :)
Jennifer

URL: http://domkallarmighannes.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: