Roadtrip

 
Igårkväll kom jag och Nellie på att vi ville åka till Hoburgsgubben så vi bestämde oss för att åka på en liten roadtrip dit ner idag! Vi började i förmiddags med att åka till Ica Maxi där vi köpte sallad och sedan med musik och en Nellie invirad i filt medan jag körde begav vi oss ner till gubben. När vi sedan åkte hem igen så började det snö och bli halt och jag är inte van att köra under de förhållandena så det blev intressant för oss båda haha. Vi kom hem hela iallafall!  


Postat av: Hannah S.
2015-01-07 - 21:13:18

Vad kul! Längtar tills jag får körkort och kan åka ut på roadtrips också :D

Svar: Ja, hur härligt som helst med friheten när man får körkort! :)
Jennifer

URL: http://hannahsj.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: