2014

Har sätt att många andra har lagt upp en lista med lite frågor som handlar om 2014 som även jag tänkte göra. Just den här listan och jag lånat från Keela men jag tror att det är samma som alla andra har gjort. Dock har jag tagit bort vissa fråfor för jag har inget bra svar på dem, till exemepl "vart har du rest någonstans" - Jag har inte rest, förutom inom Sverige.. 
 
Bästa köpet?
Svårt.. Men jag tror det är min byrå! 
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
De flesta Ed Sheeran sångerna då jag var på hans konsert. 
 
 
 
Vem har du umgåtts med mest?
Mina bästa Nellie och Felicia! 
 
 
Vad var extra dåligt med året?
Skolan? Allt plugg måste ju vara det dåligaste...
 
Vad var extra bra?
De två konserer jag varit på och alla mysiga stunder med vänner! Vi skaffade även kattungar! 
 
 
 
Lärde du känna några nya människor?
Jag lärde inte känna någon ny som blivit nära vän men jag har mött många nya människor. 
 
Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
Fyllde 18 haha! 
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jag tog körkort vilket är något som gjorde mig helt överlycklig, vi skaffade även kattungar och så inträffade det en hemlig sak som ni får reda på om 3 dagar! 
 
Största framgång på det privata planet?
Det vet jag faktiskt inte..
 
Vad var din största tabbe 2014?
I början av året började jag springa och det gick väldigt bra ett tag men sen slutade jag vilket jag ångrar! Skulle också kunnat lägga mer tid på skolan. 
 
Vilka ser du som de största händelserna under året?
Det måste va att jag blev 18 och fick körkort! 
 
Tror du 2015 kommer bli lika bra?
Jag är nästan helt övertygad om att detta år kommer att bli bättre! 
 
Vad kommer du sakna från 2014?
Inget, eller kanske månaderna när kattungarna var så små. 
 
 
Vad önskar du att du gjort mer?
Jag önskar att jag sprungit mer, fotat mer, pluggat mer och att jag gjort fler spontana grejer! 
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och mat typ.
 
Och så slutligen; dina planer inför 2015?
Att ta studenten!!! Har även lite mer hemliga planer som jag kommer berätta om när det blir dags! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: