Studentmössa beställd!

Just nu är ABC-gruppen här nere på Gotland och visar studentmössor och har provning så idag var vi ett gäng som drog dit för att prova och kolla lite grann. Dom hade även datorer så att man kunde få hjälp på plats att beställa och skapa konton så nu är det gjort!! Haha det känns så sjukt konstigt att jag har varit och provat ut en studentmössa!? Det känns så himla overklig och långt borta med studenten! Känslan är obeskrivlig! 
 
Dock så har jag nog aldirg haft så mycket beslutsångest! Det känns som att det är 100 saker som ska bestämmas; allt från typ av mössa, färg, text och tyger.. Jag har iallafall lagt en order med en mössa som jag tror att jag vill ha + alla detaljer men det som är bra är att jag kan gå in och ändra den hur många gånger jag vill innan jag får hem den. Känner jag mig själv rätt kommer jag vara inne minst en gång om dagen! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: