En båtresa från helvetet

Idag var dagen då vi tog vårat pick och pack och begav oss hem till lilla ön igen. Morgonen började med uppstigning klockan halv 7 och avfärd klockan 8. Innan vi kom fram till båten så började det med en bilresa på ca 2 timmar och roligt nog så blev jag åksjuk dirket. Och ja, därifrån gick det bara utför!
 
Vi trodde alla att det skulle bli lugnt på båten men nej, självklart blåser det och båten bli försenad. Direkt när vi satte oss så gick mamma och alla de andra och fixade mat medan jag satt kvar. Dom var borta ett bra tag och under den tiden hann båten åka och jag hann bli åksjuk utan dess like! Fy fan va dåligt jag mådde, jag fick panik och visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen! Jag var flera gånger påväg att springa till toaletterna men jag visste att om jag gjorde det skulle allt garanterat komma upp så jag satt kvar och reste mig inte på hela färden, alltså ca 3 timmar från helvetet! Nu ikväll är det enda ganska många timmar sen vi kom hem men jag mår fortfarande illa, hatar att åka båt! 
 
De två sista mobilbilderna ni får från fastlandet, den här gången på lunch från Ikea och fika på stan! 


Postat av: Annika
2014-10-26 - 14:05:28

Gott!

URL: http://blogofphoto.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: