Bloggtips?

 
Ja här lyser frånvaron men det är roligt att se att ni trotts det går in hit för att titta efter! Jag vill så gärna va här inne och skriva och visa bilder, har till och med en lista på inlägg jag vill lägga upp här! Men körtkortsplugg och skolan har sagt nej ett tag nu men det går mot det bättre! Det är först idag jag har haft tid att sätta mig ned vid datorn och kolla runt, blogga, och bara göra såna saker som inte har med skolan eller körkort att göra. Så skönt!
 
Och på tal om bloggar, jag insåg idag att jag typ inte läser någon blogg som jag gillar och jag hittar inte heller någon.. Haha tycker att det är så svårt att hitta en bra blogg bara sådär! Så om ni vet någon bra blogg eller har en egen, säg till! 
 


Postat av: Siri |Diabitfit|
2014-11-05 - 14:20:17

Nån särskild typ av blogg du vill läsa? :) Jag har en, du kan ju kika om den faller dig i smaken :)

Svar: Ingen speciellt typ. Och jag ska definitivt kolla! :)
Jennifer

URL: http://sirinilsson.se/


Postat av: Elin
2014-11-05 - 21:20:04

så fin bild!

Svar: Tack! :)
Jennifer

URL: http://niles.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: