Det fula blev fint

 
Jag ser mig själv som en väldigt kreativ person och något jag alltid gör är att rita, dock så har jag inte gjort det seriöst på sista tiden. Men såfort jag har en penna i handen och inte gör något speciellt så klottras/ritas det alltid. Jag är den där personen som ritar på tidningen, provet i skolan, bordet, kläderna (Ja jag ritade alltid på mina strumpor förr när jag inte hade något papper), ja jag ritar överallt! När jag sitter och ritar eller som jag kallar det klottrar så blir det väldigt ofta henna inspirerade mönster och idag kom jag på att jag kan ju rita på mig själv! Så vattenfärgen åkte fram och det slutade med bilderna ovan! Det var ganska svårt för vattenfärg blir så kladdigt och det spricker när der torkar men helheten blev väldigt fin tycker jag, det var ju trotts allt första gången! Nu är jag jättesugen på att skaffa en klok penna jag kan måla på hud med! 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: