Allt flyter ihop

 
Idag har jag bara haft en lektion i skolan men även spexfoto som alla treor har i skolkatalogen! Haha det var kaos med temat hela vägen in till fotografen då det inte var bestämt klokt vad vi skulle göra... KAOS säger jag bara. Jag vill inte ens tänka på när våran klass måste ta alla beslut till studenten som exempel temat på vagnen..! 
 
Nu ikväll har det bara regnat och jag har sovit.. Jag har även suttit och fyllt i min kalender jag köpte idag, känner att jag behöver organisera mitt liv lite grann. Allt flyter bara bara ihop och det känns som att tiden bara försvinner, var vet jag inte! Men en kalender kan någ hjälpa mig att få ordning på lite saker. Nu blir det idol!! 


Postat av: Ljuvliga Drömmar
2014-08-26 - 20:48:26

Fina bilder du har tagit :)

Svar: Tack!! :D
Jennifer

URL: http://ljuvligadrommar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: