Häng på stan och picknick

 
Idag har jag kommit fram till att vädret har seriösa humörsvängningar och behöver söka hjälp. På morgonen var det rätt okej väder och i nästa sekund öser det ner regn som aldrig förr och åska på det. Och nu eftermiddag/kväll har det varit så varmt att jag inte vetat vart jag ska ta vägen. Och gissa vad? Nu hör man åskan igen... Enbart sol tack! 
 
Dagen har iallafall spenderats med Nellie och Felicia på stan! Vi började med att äta på en thai restaurang där dom hade buffe och maten var verkligen hur god som helst! Därefter gick vi ner till strandpromenaden och satt där ett bra tag och bara pratade. När vi tröttnade på det gick vi en sväng och sedan sprang vi nästan till coop för att köpa något att dricka.. Haha har nog aldrig haft så bråttom till en mataffär! 
 
Kvällen spenderades med familjen och picknick på stranden vid Snäck. Jag kom hem och mamma hade fixat mat så vi tog med oss det och åkte dit! Hur mysigt som helst men alla äckliga getingar förstör tyvärr.. Hatar dom små krypen! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: